marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 13

Vandaag heerlijk uitgeslapen tot 08.00 uur en verder geen verplichtingen dus lekker rustig aan. Na het ontbijt zijn we klaar gaan maken voor het strand dat ligt 100 meter van het hotel, bij het naar buiten wandel kwamen we langs de parkeergarage van het hotel en daar lagen strandstoeltjes en parasols die je mee kan nemen naar het strand dus dat hebben we met beide handen beet gepakt. Op het strand is het heerlijk rustig dus je moet niet zoeken naar een plekje. Eerst een drie kwartier genoten van het zonnetje en daarna lekker de zee in en ik denk dat het water wel tussen de 25 en 30 Gr is dus je moet geen moeite doen om door te komen. Na het zwemmen nog een uurtje gelegen en tussen door bananen en een Ananas gekocht van een vrouwtje die haar waar op het strand verkoopt en het was super lekker. Om 13.00 uur terug naar het hotel even douche en toen wat zoeken voor de lunch, een klein hapje is genoeg maar we kregen wel weer te veel dus niet alles opgegeten. De 2.5 uur op het strand is lang genoeg want ben al aardig verkleurd het gaat heel hard.Na het eten zijn we nog even naar het winkel centrum gelopen om een poloshirt om te ruilen wat we in chaing mai gekocht hadden maar hier zagen we de zelfde winkel en dat is ook zonder probleem gelukt. Hierna zijn we naar de massage salon gegaan en hebben we beide een super massage gehad. In de omgeving va het hotel zijn zoveel massage mogelijkheden ongelofelijk, er zit wel verschil in ambiance van de verschillende zaken wij zijn naar een keurig nette zaak geweest en dan betaal je 100 thb meer = €2.85 maar dubbel en dwars waard. Nu zitten we op ons balkon met een wijntje en een biertje bij een temperatuur van 28 Gr met een beetje wind heerlijk. Vanavond nog even wat eten en dan is er alweer een dag voorbij.

Riet

Wat een mooi verhaal en een fijn rustdag. Genieten hoor!!!!!

Nelly

Hè heerlijk. Hier zou je van je balkon waaien met wijntje en al.
Dat was wel eventjes nodig. Beetje langer op bed mogen blijven. Lekker zwemmen, lekker niks doen en als kers op de taart....de massage. Hoe bedoel je vakantie. Vanavond eens een keer geen rijst maar een lekkere Duitse snitzel. Wat wil een mens nog meer???
Meer van zulke dagen. ? Slaap lekker. Lievvvzzz

Riny

Heerlijk zo'n rustdag. Maar tenslotte kom je voor alle bezienswaardigheden en om de sfeer te proeven van een ander werelddeel. Nog fijne dagen gewenst. Groetjes.