marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 14

Vanmorgen 08.00 uur opgestaan om 09.15 uur aan het ontbijt en heel op het gemak gezeten we hadden vandaag geen vast omleind programma alleen van middag 14.00 uur weerbaar de masseuse. Gisteren 2.5 uur op het strand geweest en dat was gelijk wel genoeg voor een paar dagen want ongemerkt toch behoorlijk verkleurd dus even rustig aan. We zijn toen gaan wandelen naar het oude centrum van hua hin, daar een poosje rond gescharreld te hebben weer terug naar het hotel waar we de zwembroek aan getrokken hebben en een poosje aan het zwembad gezeten in de schaduw en gezwommen. We hebben aan het zwembad nog een sandwich genuttigd alvorens we naar de massage salon gegaan zijn. Gisteren kwam ik er wel achter dat de massage best wel een goed effect heeft op mijn lies en dus een afspraak van 1,5 uur met de zelfde masseuse als gisteren gemaakt en duidelijk uitgelegd wat het probleem was. Deze dame wist wel waar ze mee bezig is want ze pakte alle plekken waar het nodig is en ben ervan overtuigd dat dit helpt, Na afloop nog even het winkelcentrum in geweest. We hadden afgesproken met 6 van de 10 uit onze groep om samen te gaan eten omdat deze 6 mensen morgen vroeg vertrekken naar huis. Wij gaan morgen ook nog 1 keer verkassen naar de plaats Cha am dat ligt 30 km noordelijker en dichter bij Bangkok. Er valt nu niet veel bijzonders te vertellen en dat zal ook de komende week wel zo blijven.

Martha

Dan nog maar lekker relexen en laten masseren fijn vakantie verder nog

Nelly

Heerlijk toch om zo nog een paar dagen te genieten van dit bijzondere land.
Slaap lekker en morgen niét vroeg op. Lievvvzzz

Gerla

Fijn dat het helpt die massage .. heerlijk relaxt ..ook wel even lekker!

Ans

Vraag aan de masseuse of ze mee komt naar Nederland volgende week ?, veel plezier komende week ?

Riiet

Fijn dat het helpt. Geniet van de rest van je vakantie riet

Bert Hou

Ik voel met je mee