marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 15

Gisterenavond na het diner met de 6 die vandaag naar huis gegaan zijn afscheid genomen want zij vertrokken vanmorgen om 06.00 uur en wij vonden dat te vroeg om even gedag te zwaaien. Vanmorgen heerlijk tot 08.15 uur op bed gelegen en toen op het gemak aan het ontbijt, na het ontbijt de koffers maar ingepakt en daarna aan d poolbar nog een koffie gedronken. Om 12.15 uur werden we opgehaald en een half uurtje later waren we in het 8e en laatste hotel van deze reis, het is een resort hotel keurig netjes met maar liefs 560 kamers. Het inchecken ging super snel en we konden ook gelijk door naar de kamer. Na wat gegeten te hebben in het restaurant zijn we de omgeving gaan verkennen, kijken of er nog leuke restaurantjes en barretjes zijn waar we heen kunnen lopen. We waren ook nog even naar de winkel gelopen en toen we buiten kwamen kwam er een bus aan rijden niet 1 maar 13 stuks waar in elke bus 50 mensen zaten, dit zijn potsierlijke bussen helemaal beschilderd en vol met lampen en spiegels en volop Michelin poppen schitterende voertuigen. Bij het naar buiten lopen van het hotel was ons al opgevallen dat er een hele regiment mensen van het hotel klaar stonden, het was nu wel duidelijk waarom want als je in een keer 650 mensen te verwerken heb je wel wat te doen. Wij zijn verder gaan lopen en zijn wel wat restaurantjes en barretjes tegen gekomen, we zijn over het strand terug gelopen en daarna ze nog even wezen zwemmen in een giga groot zwembad. Nu weer op de kamer en straks nog maar eens kijken om wat te gaan eten.

Martha

Het gaat alweer opschieten begrijp ik nu nog veel plezier en kom weer gezond thuis gr Martha en Frits

Marjo

Weer even bijgelezen van de afgelopen dagen ;). Waar het in het vorige hotel zo lekker rustig was, zul je hier het zwembad met 650 anderen moeten delen ;(. Nog even lekker genieten deze paar dagen.

Riet

Daar niets mis mee. Als je dat eenkeer mee maakt

Nelly

Erg onsportief om niet even jullie groepsgenoten uit te zwaaien. Tenslotte konden jullie nog terug naar bed EN jullie hebben nog ? dagen tegoed om uit te slapen. Gelukkig gaan jullie je daar niet eenzaam voelen. Niet te hopen dat die 650 Chinezen tegelijk het zwembad in springen. ? Nu leert de ervaring dat deze mensen nooit lang op één plek blijven. Het is voor jullie te hopen dat dit ook nu het geval is. Ik moet er niet aan denken dat tijdens ontbijt of diner, 650 man gaat zitten boeren. Lievvvzzz