marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 16

Vandaag geen planning dus alles op het gemak zo zaten we om 09.30 uur aan het ontbijt. Na het ontbijt ons klaar gemaakt om naar het zwembad te gaan om daar een paar uurtjes zon te pakken, uiteindelijk 13.30 uur terug naar de kamer even wat andere kleren aan om vervolgens wat te gaan eten. Gisteren waren we op het strand linksaf gegaan om de boel te verkennen en nu zijn we rechtsaf gegaan, en vonden we een heel leuk restaurant aan het strand niet zover van ons hotel en voor Thaise prijzen in het hotel hebben ze Hollandse prijzen. Na de lunch zijn we gelijk maar even naar de masseuses gelopen die daar op het strand massagetafels hebben staan, de dames hadden het wel erg druk met elkaar terwijl ze ons masseerde en de kwaliteit was ook niet zo goed als wat we in Hua Hin hebben gehad, maar ja de prijs kwaliteit verhouding was wel goed dus niet klagen. Daarna zijn we nog even naar het zwembad gegaan en lekker gelegen. Nu op ons balkon aan een wijntje en een biertje en strak nog maar weer eten.

Riny

Dat is toch een heerlijk tussendoortje tijdens een actieve vakantie Een beetje luieren, een hapje en een drankje en een massage!!! Lekker hoor . . . .