marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 17

Vanmorgen geen plannen we gaan vanmiddag naar Hua Hin daar wil Marian nog naar het zijde museum en naar het treinstation. We vertrokken om 12.05 uur vanaf het hotel met een shuttlebus tot aan de klokkentoren in Hua Hin, vandaar is het 2 km wandelen naar het museum gaan we even doen. Op de weg ernaar toe zeg ik tegen Marian kwam je daar straks aan is het er niet meer, en wat denk je het is opgeheven navraag bij een hotel en deze dame was zo vriendelijk dat ging bellen. Uiteindelijk bleek dat we het hele stuk weer terug moesten maar zij zag wel dat het water van ons lijf afliep en vroeg dus of we een lift wilden, daar hebben we snel ja op gezegd en zijn met de auto van het hotel terug gebracht ongeveer vanwaar we gekomen waren. Hij zetten ons af bij een winkel waar ze de zijde stoffen verkochten toch maar even naar binnen en blijkt dat er boven een klein museum is waar je kan zien hoe het verloop van de zijde rups gaat. Na deze actie eerst maar even wat eten en een beetje bijkomen. Na de lunch zijn we terug gegaan naar de massagesalon waar we 2 keer geweest zijn toen we nog in het hotel in Hua Hin zaten, hopende dat we de masseuses Po en Noot konden treffen en ja hoor het was rustig dus deze 2 dames waren beschikbaar. Hierna zijn we terug gegaan naar het oude centrum en hebben we daar wat rond gewandeld en uiteindelijk ook gegeten. Na het eten nog wat gelopen en een taxi gevraagd om ons retour te brengen naar het hotel in Cha am. Dit was een leuke dag maar behoorlijk vermoeiend maar dat is niet erg we kunnen straks weer heerlijk rustig slapen.

Nelly

Dát was een warm dagje. En dat geheel op eigen initiatief!!! Gelukkig zijn er ook dáár lieve mensen, zodat jullie iets relaxter terug kwamen.
Straks lekker slapen en tot morgen? Lievvvzzz

Martha

Het blijft leuk lezen hoor wat een dag weer. Geweldig gr Martha en Frits