marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 20

Vanmorgen geen planning dus we blijven vandaag bij het hotel/zwembad dus op het gemakkie aan, eerst ontbijten en daarna naar het zwembad. Om een uurtje of 1 even naar het strandpaviljoen voor een sandwich. Daarna nog een paar uur aan het zwembad. Vervolgens heerlijk douchen en naar het straatje om een lekkere mai tai te drinken en daarna naar de masseuse. Na een heerlijk massage is het weer tijd om te eten en dan hebben we bij de overburen van de massage salon gedaan. De kokkin is getrouwd met een Hollander die momenteel in het ziekenhuis in Dordrecht ligt, zij heeft voor ons een gerecht klaar gemaakt en het was heerlijk. Nu weer terug op onze kamer om nog een biertje en wijntje te drinken en dan maar weer heerlijk knorren.

Riny

Na alle activiteiten en bezienswaardigheden een paar dagen de tijd om heerlijk te relaxen. Goeie vlucht naar huis.
Hartelijke groet.

Gerla

Lekker dagje! Fijne vlucht naar huis.

Nelly

Ja, wat zal ik nu eens gaan schrijven? Jij verteld niets nieuws.
Kan ik ook. Vanmorgen makkie an opgestaan. Zonder ontbijt door het huis met stofdoek en stofzuiger. Bedden verschoond. Lekker gedouched. Badkamer uitgedaan. Na het aankleden jassen aan en voor de zoveelste dag ons met windkracht 8 uit ons jas laten waaien. Gelukkig ging het ook nog regenen. Weer thuis geen sandwiches maar gewone bruine boterham met kaas. Daarna weer iemand gelukkig gemaakt met verleende mantelzorg. Weer thuis een bakkie met Santiagotaart. Nu jullie blog lezen en ff een stukje schrijven. Daarna de foto's van jullie bekijken. Eten koken, afwassen!!!! En daarna naar een verjaardag. Onze dag was meer enerverend dan die van jullie. ?

Cor en Nel

Hallo Jacob Willem en Marian, wat hebben we weer genoten van jullie verhalen, wat een prachtige reis!
Wij wensen jullie nog een fijne dag en een hele goede reis naar huis! lieve groet van Cor en Nel.

Marjo

Goede reis naar huis weer!!