marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 21

Vandaag onze laatste dag in Cha am alles nog een keer gedaan zwembad, lunchen, mai tai drinken, masseuse en afscheid dinner. Nu de koffers in gepakt en het laatste flesje rode wijn ingeschonken en als dat genuttigd is gaan we slapen. Morgen om 05.00 uur loopt de wekker af want om 06.20 uur worden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan, we vliegen om 12.20 uur en zijn morgenavond om 19.30 uur op Schiphol. Het was een zeer geslaagde vakantie en hopen dat we er lang op terug kunnen kijken.

??? Chabadee ghab

Carla

Ja doen wij ook hier valt het met bakken eruit. PPPFFF DAG lieve mensen goede reis. Xxxxx

Nelly

Wat dat laatste betreft, is dat om te laten zien dat je je óók al in het Thais thuis voelt? Wij wensen jullie een goede, laatste nachtrust in Thailand. Morgen wacht jullie eigen bedje weer. ? Een heel goede vlucht. Als jullie meewind hebben ben je er in de helft van de vliegtijd. Het waait namelijk in heel Europa snoei hard. ??
Voor de laatste keer lievvvzzz

riny

Een goede vlucht naar huis. Fijn, dat jullie genoten hebben in Thailand. Groetjes Riny.

Martha

Een heel goeie vlucht en welkom thuis??

corrie verwaal

Hele goede reis gewenst , welkom terug !