marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 18

Vandaag een rustige dag we verblijven bij het hotel dus wat later ontbijten en rustig aan. Na het ontbijt klaar gemaakt voor het zwembad dik in de zonnebrand want het zonnetje staat hoog aan de hemel. Maar er staan genoeg bedden met parasols dus je kan je verdekt opstellen voor de zon. Na een uurtje of 3 aan het zwembad gelegen te hebben maar eens oppad om wat te nuttige, we hoorden van Wouter dat zijn 2 gasten van onze groep dat als we uit het hotel links af zouden gaan er een hele straat is met restaurantjes winkeltjes en barretjes. Deze raad hebben opgevolgd en inderdaad daar kan je weer terecht voor Thaise prijzen en dat is wel leuk. Na een paar uurtjes daar gescharreld te hebben zijn we weer terug gelopen en hebben we weer een paar uur aan het zwembad gelegen. Nu zitten we op ons balkon aan een heerlijke chang (bier) en een wijntje. Vanavond maar weer even naar het straatje voor het dinner.

Riet

Wat een temperateur is dat bij jullie. Stuuur de helft hier heen. Groetjes

Cor N.

Wat een rot leven maar geniet er nog van je gaat aftellen (hele leuke en mooie foto's) ook nog de groetjes aan jullie van Lida.

Nelly

Hier geen Thais eten, geen Thaise prijzen, geen Thaise temperaturen, geen Thaise zon, geen Thais zwembad,
geen Thais tempo, geen Thaise masseuses! Boek nog maar een maand bij. Misschien wordt het hier dan ook iets leuker om naar buiten te gaan. Vanmorgen was ik Jacques opeens kwijt toen we buiten liepen. Hij was het hoekie om gewaaid. Lievvvzzz

Henk Z.

Sjonge jonge, wat hebben jullie het zwaar daar. Bijna niet uit te houden natuurlijk. Zeker blij dat je bijna weer naar huis mag. (ik zou nog wel even een zuidwester aanschaffen voor hier)
Geniet nog er nog even van.
Groetjes.