marian-en-jacob-willem-in-thailand.reismee.nl

Reisdag 4

Wat ik gisteren al heb geschreven vanmorgen om 6.00 uur uit bed. Eerst maar even ontbijten en daarna met 10 personen achterin de laadbak van een pick-up truck naar Co van Kessel, deze Hollander heeft een fietstour bedrijf in Bangkok en daarmee zijn wij gaan fietsen. Aangezien het ‘s middags veel te heet is om te fietsen moesten we daarom vanmorgen vroeg aan de bak. We fietsten door Chinatown wat een heel andere wereld de mensen zitten in kleine straatjes met een loodsje vanwaaruit ze allerlei goederen verkopen maar ook produceren. Na Chinatown met de pont de rivier overgestoken daar was het een stuk rustiger. We waren alweer snel bij een tempel met een boeda van 16 meter hoog en 11 meter breed, een voordeel was dat we daar met alleen onze groepen waren. We kregen van de leiding een soort van oliebol uitgedeeld en onderweg noch een flesje water die heb je wel nodig hier. Daarna door naar een klein park waren werden getrakteerd op koffie of frisdrank en een 2 tal vruchten na dit alles werden er ook nog zakjes chips uitgedeeld om je zout gehalte op pijl te houden. Na dit alles weer op de fiets naar de rivier en met de pont naar de overkant daarna nog 10 minuten fietsen naar Co om de fietsen in te leveren. De hele tour was bijzonder goed geregeld en erg leuk. Na het fietsen was het alweer etenstijd en kregenwe dan ook een super rijsttafel aangeboden wat een heerlijke dingen. Daarna weer met de boot een heel stuk de rivier over tot dicht bij ons hotel, we hadden meerdere stops bij de voorlaatste stapte Marian van boord maar gelukkig had Jack de reisleider het in de gaate en riep ze net optijd terug. Na terug komst in het hotel heerlijk een poosje gezwommen en daarna nog weer even een massage. Vanavond gaan we samen op pad om ons diner ergens te nuttigen. Morgen gaan we vertrekken naar het noorden maar daar later meer over.

Jacoline

Nu al een hele andere vakantie als ik heb gehad in Thailand. Heel leuk. En een beetje jaloers. Ben zo trots op jullie dat jullie dit nu (kunnen) doen en zo een bijzondere reis maken samen. Ik hoop er nog vele zullen volgen voor jullie. X

Marjo

Jullie hebben er weer een actief dagje op zitten. Leuk om op de fiets de boel te verkennen. En elke dag een massage....dat wordt afkicken in NL ;).

Riny

Super leuk om dit allemaal te lezen en zeker om mee te maken. Het leven van de mensen in dit gedeelte van de wereld. Veel geestelijke bagage om mee naar huis te nemen. Goeie reis verder. Hartelijke groet van Riny.

Gerla

Wat een mooie dag . Zoals je het beschrijft.
Een hele andere wereld....geniet ervan enn eet smakelijk straks!

Nelly

Jeetje. Gelukkig mét Marian in Het hotel aangekomen. Je moet wel een beetje op je meissie letten hoor Jacob Willem! Heel mooi om te lezen dat jullie nu al zo veel zien. Ook heerlijk om nog wat tijd voor jezelf te hebben voor zo'n heerlijke massage, zwemmen en lekker samen uit eten te gaan. Morgen een busreis. Dat is weer eventjes wat anders maar ook dan is er zoveel te zien. Lieve groet voor jullie.